Quick-Step: pyöräilyn pauloissa vuodesta 1999

Quick-Stepin intohimo on korkealaatuiset lattiat… ja pyöräily. Olemme sponsoroineet aktiivisesti ammattipyöräilyjoukkueita jo lähes 20 vuoden ajan ja nähneet pyöräilymestareiden useita sukupolvia.

Suuruuden historia

Quick-Stepin ja pyöräilyn välinen rakkaustarina alkoi vuonna 1999, kun UNILIN Groupin lattiaosasto aloitti yhteissponsorikumppanuuden Mapei-Quick-Step-pyöräilyjoukkueen kanssa. Siitä lähtien monet pyöräilyn ystävät ovat yhdistäneet brändin joukkueeseen, joka — vuosien aikana useita nimensä muotoja — kantaneena tunnetaan mm. nimillä: Mapei-Quick-Step, Quick-Step Davitamon, Quick-Step-Innergetic, Omega Pharma-Quick-Step, Etixx-Quick-Step ja viime aikoina Quick-Step Floors.

Kansainvälisen tietoisuuden levittäminen

Sponsorisopimus uusitaan kahden vuoden välein. Miksi? Koska se tukee voimakkaasti yrityksen tavoitteita: brändin tunnettuuden kasvattamista kansainvälisellä tasolla ja Quick-Stepin laatumaineen korostamista. 

Molemmille edullinen kumppanuus

Sekä pyöräilyjoukkue että lattiabrändi jakavat yhtenäiset ydinarvot: innovaatio, muotoilu ja laatu. Yhdessä Quick-Step ja sen lahjakkuuksia täynnä oleva joukkue ovat kirjoittaneet — ja jatkavat kirjoittamista — joitakin pyöräilyhistorian tärkeimpiä sivuja. Lyhyesti: tämä molemmille edullinen kumppanuus on todistautunut yhdeksi ammattipyöräilyhistorian tehokkaimmiksi yhdistelmiksi.


Seuraa tiimiä verkossa

www.quickstepfloorscycling.com